Create your own chat.

عشق یعنی



   

حال عجیبـــی ست...

 

سر به هوا نیستــــم

امــــا

همیشـــــه چشــــم به آسمان دارم

حال عجیبـــی ست

دیدن ِ همان آســــمان که

شاید "تو" ...

دقایقی پیش

به آن نگاه کـــرده ای...


 

 


 

5 نظر  

نوشته شده توسط یه دوست در چهارشنبه دهم مهر 1392 ساعت 15:29 موضوع | لینک ثابت


مــی بـــوســمــتـــــــــ....

 


مــی بـــوســمــتـــــــــ
آنــقــــــدر کــــه طــــــرح لــــبـــــــ هــــــایــــم
روی انـــدامـــتــــــــ بــــمــــــانــــد ..
مـــیـخـــــواهــــم هــــمــه بــــدانــنـــــد کـــــه
آغـــــــوش تــــــــــو قــــلــــــــمرو مـــــــن اســــتـــــــــ
13655711341.jpg

 


 

5 نظر  

نوشته شده توسط یه دوست در چهارشنبه دهم مهر 1392 ساعت 15:27 موضوع | لینک ثابت


...?!

 

 


دست به صورتم نزن!
می ترســــــم بیفـــتد قاب خندانی که برچهره دارم
وبـــــــعدسیل اشـــکهایم تورا باخودببرد.
باز من بمانم وتنهایی!

 


 

15 نظر  

نوشته شده توسط یه دوست در پنجشنبه بیست و سوم خرداد 1392 ساعت 15:42 موضوع |لینک ثابت


בلتنگـم...

 

 

בلتنگـم


 

نـﮧ براے هـَر ڪسـﮯ


 

براے هیچـڪـَـس


 

בلتنگـم براے آنـڪـﮧ هیچـڪـَـس نبـפد و همـﮧ ڪَسـم شـב

 

 


 

7 نظر  

نوشته شده توسط یه دوست در پنجشنبه بیست و سوم خرداد 1392 ساعت 15:33 موضوع |لینک ثابت


کـاش مـیـشـد بـفـهـمـی...

 

کـاش مـیـشـد بـفـهـمـی..

ایـن روزهـا چـقـدر هـوایـیـت شـدم ...

کـاش لا اَقـَل مـیـتـونـسـتـی اشـک هـایـی کـه از فـَراقـت،روی گـونـه هـام

مـیـلـغـزن پـاک کـنـی..


این روزها دیگر هر صدایی که می آید منتظرم تا تو باشی 

آتشی در سینه دارم که جز با دیدن رویت آرام نمی شود

آه....چه طولانی شد این عطش! 

چقدر جانگداز است این فراق......!!

و بـیـقـرارتـر و دیـوونـه تـر از هـمـه زمـان دلـم مـیـخـواهـدت

 

 

 

 


 

6 نظر  

نوشته شده توسط یه دوست در پنجشنبه بیست و سوم خرداد 1392 ساعت 15:32 موضوع |لینک ثابت


 

 

 

چقدر سخته منطقی فکر کنی وقتی

احساست داره خفت میکنه

 

 

 

 


 

7 نظر  

نوشته شده توسط یه دوست در شنبه دهم فروردین 1392 ساعت 2:1 موضوع | لینک ثابت


دنیاست دیگر...

 

فــرهاد دلــش شیرینـــــ مـیخواستــــــ

شیـــرین خســــــــرو

خـــــــــسرو...

راســـت مے گفتـــــــ ـ دکــتر شـــــــریعتـے:دنــیارو بدجــــور بد ســاختــنــ ـ ـ...

 

 


 

9 نظر  

نوشته شده توسط یه دوست در دوشنبه پنجم فروردین 1392 ساعت 2:12 موضوع | لینک ثابت


به هرکس میگویم تو...

 

 

به هرکس میگویم تو...به خودش میگیرد

 

ولی نمیداند هیچ کس برای من " تو " نمیشود.

 

 

 

 


 

5 نظر  

نوشته شده توسط یه دوست در دوشنبه پنجم فروردین 1392 ساعت 2:8 موضوع | لینک ثابت


دلم...

 

 

 

دلم آغوش میخواهد…

نه زن و نه مرد..

 

خدایا زمین نمیایی؟

 

 


 

4 نظر  

نوشته شده توسط یه دوست در دوشنبه پنجم فروردین 1392 ساعت 1:56 موضوع | لینک ثابت


چه رنگـی؟

 

من دارم سعی میکنم ، همرنگ ِ جمــاعت شوم
امّـا !!!! 
میشود کمکم کنید !؟ 
آی جمـــاعت ! شما دقیقــا" چه رنگـی هستید !!!؟

 

 


 

12 نظر  

نوشته شده توسط یه دوست در جمعه سوم شهریور 1391 ساعت 0:50 موضوع | لینک ثابت



    منبع http://www.lowvoltage.blogfa.com/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:عشق,عاشق,, | 3:33 بعد از ظهر | نویسنده : شهاب |